Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 8:30 - 16:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
17.10.2020
Končíme spolupráci s Českou poštou
Čím dál častěji se setkáváme se stížnostmi našich zákazníků na Českou poštu.  Místo objednaného balíku DO RUKY zanechá doručovatel pouze oznámení ve s... číst celé
30.01.2020
Expresní dodání
Zakázkové dekorování skla provádíme přímo v naší dílně a díky tomu nic nezdržuje vaši objednávku od okamžité výroby po co nejrychlejší odeslání. Zaká... číst celé
15.01.2020
Hodnocení produktů
Od 15.ledna 2020 mohou zákazníci hodnotit  produkty zakoupené v našem e-shopu. Věříme, že tato novinka pomůže ostatním nakupujícím při výběru vhodného... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Nejčastější dotazy

Aktuální provoz e-shopu 

Pískování na sklo

Neumím si představit, jak bude pískování vypadat na vybrané sklenici. 

Ke každé objednávce PÍSKOVÁNÍ TEXTU a PÍSKOVÁNÍ OBRÁZKU zasíláme před výrobou grafický návrh, na základě kterého můžete své požadavky upravit. V případě jakýchkoliv nejasností vás budeme před realizací kontaktovat k upřesnění, navrhneme vám optimální řešení. Pokud si vyberete připravený produkt z naší nabídky pískovaných výrobků, vidíte obrázek přímo u zboží (změní se pouze jména nebo nápis dle vašeho požadavku), v tomto případě zašleme náhled pouze na požádání.

Jaký je termín dodání u skla s dekorováním?

U každého produktu je uveden termín, do kterého Vaši objednávku odešleme. Standardně sklenice s dekorováním při objednávce do 20 ks dodáme do 3 dnů, v období konec října až prosinec se může tato doba protáhnout podle množství objednávek. Při větším množství je termín dodání upřesněn individuálně v cenové nabídce, obvykle je 7-10 dnů.

Poskytujete množstevní slevy v případě pískování většího počtu sklenic?

Ano. Typickým příkladem jsou maturitní skleničky (obvykle kolem 20-50ks), pískování loga firmy pro různé promo akce, atd. Slevu poskytujeme jak na sklo, tak na samotné pískování.

Chci něco speciálního, nevybral jsem si z nabídky...

Pošlete svůj požadavek e-mailem, nebo nám rovnou zavolejte, rádi vám poradíme.

Kolik pískování stojí?

Ceny pískování TEXTU  a OBRÁZKU vidíte přímo v detailu produktu při rozbalení nabídky s počtem slov nebo pískované plochy. Jednoduše vložte do košíku vše, co požadujete a výslednou cenu vidíte ještě před odesláním objednávky. Dekorování skla nad 12 ks kalkulujeme podle dekorované plochy a složitosti motivu, resp. podle použité technologie při pískování či potisku. Na základě objednávky vám zašleme e-mail s celkovou cenou a grafickým náhledem, který musíte nejprve odsouhlasit, teprve poté je objednávka závazná. Pokud s cenou nesouhlasíte, můžete objednávku jednoduše stornovat.

Orientační ceník pískování pro více kusů najdete zde: *CENÍK PÍSKOVÁNÍ *

Je možné objednat i dárkové balení?

Ano, dárkové balení nabízíme přímo v oddělení DÁRKOVÉ ZABALENÍ nebo u produktů, ke kterým máme vhodné dárkové krabice skladem.


Dotazy ke zboží:

Jak vysoká je tato sklenice?

U naprosté většiny zboží máme podrobný popis výrobků i rozměry. Přečtěte si prosím detailní popis produktu před tím, než zašlete svůj dotaz.

 

Doprava:

Za jak dlouho mi bude objednané zboží doručeno?

Zboží uvedené jako skladem expedujeme ihned. Pokud si objednáte EXPRES balík na dobírku v pracovní den do 11,30 hodin, zboží bude doručeno na vaši adresu následující pracovní den. Zaslání přes Zásilkovnu a Českou poštu je doručení za  2 - 4 pracovní dny dle vytíženosti.  Platba předem na účet - odesíláme v den připsání platby na náš účet. Při objednávce sklenic s pískováním nebo dárkových sad se termín odeslání prodlužuje o dobu potřebnou k výrobě, cca 2-3 dny podle objednávky.

Co když se zboží při přepravě poškodí?

Skleněné zboží balíme s maximální péčí a pozorností, každý kus zvlášť a do několika vrstev bublinkové folie a kartonu a balík vystýláme papírovou vlnou. Máme mnohaleté zkušenosti s balením a posíláním křehkého zboží a můžeme se pochlubit pouhým 0,5% poškozených zásilek z celkového objemu odeslaných. Naprostá většina našich balíků je doručena bez poškození.

Všechny balíky jsou pojištěné proti poškození při přepravě. V případě poškození  u České pošty je nutné zásilku s rozbitým zbožím odnést na doručovací poštu, nahlásit škodu a Česká pošta vrátí částku za rozbité zboží do 2 týdnů buď na Váš účet nebo složenkou. V případě poškození zboží při přepravě PPL nebo ZÁSILKOVNA nás kontaktujte do 48 hodin od převzetí zásilky.

Kolik stojí doprava?

Aktuální ceny poštovného najdete ZDE

Novinky z našeho blogu

Na velikosti záleží!
26.01.2020
Na velikosti záleží!
Průvodce nápojovým sklem číst celé
Co s tím sklem?
04.12.2019
Co s tím sklem?
… jak pečovat o sklo, aby bylo stále krásné číst celé
Šaty dělají člověka, obal dělá dárek
28.11.2019
Šaty dělají člověka, obal dělá dárek
... aneb krásné zabalení dárku je důležité! číst celé

© Pivomil.cz

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.